Nu var det ett tag sen.!

Hejhej!

Nu har jag inte skrivit på ett tag, men jag lever iaf. =)
Det händer inte så mycket så jag har inte så mycket att skriva om,

Men förra veckan var jag på arbetsintervju i norrtälje, som personlig assistent till en pojke.
familjen var verkligen hur gulliga som helst och jag hoppas verkligen på att få det här jobbet nu,
det är så tråkigt att gå hemma hela dagarna,

Har varit i Sundbyberg nu i 2 veckor, och det är verkligen skönt att vara här och komma bort från Norrtälje, trivs mycket bättre här på något sätt, men jag har ju alla mina vänner hemma också som jag inte vill lämna, men men.

Helgen var verkligen hur rolig som helst tycker jag, Det var jag, Jossan, Daniel och Jossans arbetskamrat som var hemma hos oss och gick ut på mobergs. sen jobbade jag på lördag morgon tills på eftermiddagen sen var det bara att göra sig iordning för en utekväll igen, så man var ganska trött på söndagen. men det var det värt =)




Imorgon (Torsdag) ska vi på begravning, =( Kommer bli riktigt tugnt och jobbigt. men det känns ändå som om det kommer kännas bättre tiden efter begravningen, jag har ju inte riktigt förstått att hon inte finns kvar hos oss. och nu är det ändå 1 månad sen, men jag kanskke flrstår i morgon,
hoppas du vet hur saknad du är av oss alla, Jag tror inte att jag har sett mamma så här ledsen och nerstämd någonsin, men det förstår man ju till fullo. men tycker inte om att se henne ledsen,

Nej nu ska jag ut och kissa Daisy och Doris... Sen får vi se om det blir att jag skriver idag eller inte.

Ha det gott, Igelkott. <3<3

Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Sarah

KRAMA OM MAMMA FRÅN MIG <3 ..

2009-10-06 @ 20:00:51
Postat av: Erica

Eller hur? Det är fruktansvärt jävla tragiskt!

2009-10-16 @ 11:06:42
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0