Ännu en dag har gått!

Ja, dagen idag har för det mesta varit lugn, varit ute med hunden på promenad på dagen,
sen senare på eftermiddagen åkte jag till Norrtälje för att träffa Anna, =)
Vi åt på Kinan, och jag lovar det var huuuur gott som helst, har nämligen inte ätit på kinan på jätte länge,
Sen efter att vi hade ätit så gick vi hem till Anna och drack en kopp kaffe på balkongen och satt och snackade en massa skit. vi hade ju inte träffats på jätte länge så jag kan lova att vi hade saker att prata om =) När det började bli lite småkyligt ute så gick vi in och fortsatte vårat snack i soffan, och kollade lite på idol (repris från 2005 tror jag) samtidigt som vi kollade lite på melodifestivalen,

Klockan halv 11 åkte jag hem med bussen, och när jag kom hem gjorde jag mig en kopp te och kröp ner i soffan med mamma och pappa och kollade på CSI. och nu ligger jag här och ska väl snart ta och sova för imorgon måste jag vara pigg eftersom att AnnsanPannsan kommer och ska vara här och busa hela dagen. Jag hade tänkt att vi skulle hitta på något roligt imorgon, om vädret är med oss så blir vi väl mest ute, men om vädret inte vill vara med oss så blir det väl till att baka något kanske. Det tycker hon är så roligt. =)

Sen imorgon när Ann har åkt hem så funderar jag på att åka till Sundbyberg hem till bror och Jossan, för på torsdag skulle Jossan öva på att sätta upp balfrisyrer och undrade om jag ville sitta som "provdocka". så det är väl klart att man stälelr upp på det. Jag stannar nog hemma hos Jossan och Dc Ända tills på lördag,

På fredag ska jag till Läkarn,
Sen på kvällen ska gänget ut och käka och sen blir det utgång i Sthlm. ska bli riktigt trevligt. jag tror vi kommer ha en toppenkväll, en av dom roligaste på länge hoppas jag, jag trivs verkligen i deras sällskap.

På lördag ska vi åka hem till Rö och grilla, spela lite kubb och vädret tillåter och bara ha trevligt, tror iaf att inget annat är planerat.

Nej nu blir det till att slå igen ögonen och få lite skönsömn innan väckarklockan ringer och det är dags att gå upp. =P


Nattie Nattie, <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag har också en samsung touchwiz! Damnit, då är det säkert något fel på dom. Jag orkar verkligen inte lämna in en mobil till! :D

2009-05-13 @ 09:48:32
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: sarah

ja godaste glassarna men dom finns ju inte längre :/

2009-05-13 @ 11:47:18
URL: http://haras.blogg.se/
Postat av: sarah

Hej gumman , såg itne att du skrivit förens nu , vad ska du hitta på imorgon ? :) leka med mig :P ? pusspuss

2009-05-19 @ 15:19:01
URL: http://haras.blogg.se/
Postat av: sarah

Ja visst snyggt ;) .. härliga minnen .. . satt vid datorn hos pappa och la in :P . hur mår du ?? pussochkram <3

2009-06-01 @ 09:55:14
URL: http://haras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0