Torsdag!

HejHopp!

Idag har jag jobbat lite på pasta fabriken, det var roligt faktiskt. Att bara stå och koka 9 ton pasta, vika plastpåsar och tejpa ihop kartonger, trodde tiden skulle gå jätte sakta men det gjorde den inte. jag och pappa kom hem straxt efter 9 på kvällen. Folket på fabriken är riktigt roliga och man skrattar nästan hela dagen. =)

PASTA!


Imorgon är det fredag och då ska jag till Sumpan, hem till Jossan och Bror. jag skulle egentligen bara varit hemma för jag skulle vara barnvakt åt Ann på lördag morgon men det blev inget av med det, för Marika hade bytt bort sitt pass så då passar jag på att åka och umgås med dom filurerna i Sumpan, det ska även komma lite vänner till Dc så Jossan ville gärna att jag skulle komma och hålla henne sällskap, Jag förstår henne verkligen, inte så roligt att bara sitta med massa killar och inte få snacka massa tjejsnack som vi är bäst på. Det lyckas alltid bli massa "Deep talk" med Jossan, det är så underbart. "Huuur kuul ä dää?" =)

Jag åker nog runt 12 imorgon till Sthlm för jag tänkte gå på Gina och köpa en klänning jag sett, sen är det bara att ta tåget till Sumpan för jag har lovat bror att hjälpa till att städa imorgon när han slutar vid 2. =)

Jag stannar även i Sumpan på lördag tror jag, om det inte blir så att vi hela bunten åker till Rö/Rimbo, men det skulle jag inte tro. Det är ju så roligt att få göra något nytt ibland och slippa all skit som finns i denna kommun som vi bor i. ibland skulle jag bara vilja rymma härifrån. men jag har mina kära som håller mig kvar. <3

Nej nu blir det till att kolla lite tv med familjen och sen hoppa in i duschen, och sen gå och knyta sig så att man är pigg imorgon när vi ska ha sååå roligt.! =)

Nattie Nattie.! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0