Det bästa på länge!

Det var det bästa på mycket länge, =)

I måndags åkte jag och Sara in till Stor stan och gick och kikade lite och tog en kaffe latte på ett café, så underbart mysigt, vad kan man mer begära när man har allt? Underbart väder, underbar vän, underbart humör.
Sen åkte vi och hälsade på lite vänner och stannade där till idag,
Men idag var det inte lika underbart väder, så vi var inne hela dagen och kollade på lite filmer, vi kollade på Grease och kungfu panda. Men vi somnade båda två under båda filmerna. =P

Sen blev vi bjudna på middag, det blev makaroner och köttbullar, det var riktigt gott faktiskt. :) Att något så enkelt kan vara så gott. Klockan hann bli halv 8 på kvällen och då var det dags att vandra till bussen och åka hem till det mindre roliga. men det blev bra till slut iaf, =)

På bussen var det en klass som hade varit på gröna lund som satt och skrek och lyssnde på hög musik på bussen, men dom spelade ju inte bara en låt åt gången utan det var nog närmare 3 låtar samtidigt. Jag var glad att jag inte behövde åka hela vägen till hallstavik som Sara gjorde för klassen hade tydligen fortsatt hela vägen, jag säger bara stackars Sara <3

Nej nu blir det nog sängen, hoppas på fint väder så man kan vara ute och hitta på något istället för att bara sitta inne och deppa om det regnar,

Sara, du betyder så oerhört mycket för mig, så glad att du finns i mitt liv. =)
Som vi alltid har sagt: "Utan dig, Inget mig" och det stämmer så satans bra. för en dag utan dig är som en dag utan solsken. Du förgyller min dag. Tack,Tack,Tack,Tack för att du finns. <3

Nattie Nattie, Sweet dreams. <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är bäst vännen!

Älskar dig!

<3

2009-06-02 @ 23:18:14
URL: http://saragyllensten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0