Tisdag 14/7

HejsanHej
Idag är det inge vidare väder så det finns inte så mycket att göra.
men jag tog mig i kragen och åkte till norrtälje för att träffa Anna,
Vi möttes vid flygis och tog en kaffe och snackade lite skit.
sen gick vi in och handlade lite glass och hallon som vi ska äta snart.
Vi ska nog bara ta det lugnt idag och bara mysa, snacka av sig lite, det behöver man ju göra ibland. =D

På torsdag åker jag nig till Väsby för att fira Madeleine som fyller år. det ska bli så himla roligt att få träffa henne,
det var ju så sjukt länge sen. hoppas och tror att det kommer bli jätte roligt, träffa lite annat folk.

Sen åker jag nog hem till D på lördag och myser lite där. får se hur det blir. =)

Nej nu ska jag vara lite social med Anna,

Ha det gott, igelkott.

Puss <3


  <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0