förvirrad!

Vad är det man gör för fel hela tiden?
Allt man vill är att alla ska må bra, men det blir bara fel.
man ska tydligen sluta bry sig för mycket om andra.

Så mycket i mitt huvud just nu, orkar inte tänka.

nu väntar man bara på ett besked som svaret inte spelar någon roll.
det är inte länge kvar nu och allt jag vill är att vara med dig nu..
man vet ju inte hur många gånger man kommer att få se dig.
varför ska detta hända dig?
Du har ju inte gjort något mot någon
Du har alltid älskat alla
Och du har alltid varit och kommer alltid vara ÄLSKAD av alla. <3

Nej, Pallar inte mer nu,

Kommentarer
Postat av: sarah

Jag saknar dig också vännen min .. vad gör du i veckan ?? puss <3

2009-08-06 @ 20:26:55
URL: http://haras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0